Tutkimus etsii ratkaisua positiiviseen pelikoukuttumiseen

Yksilöllinen viestien kohdentaminen ja asiakkaiden sitouttaminen ovat onnistuneen markkinoinnin avaimet. Koukku-tutkimuksessa on tutkittu sitoutumista yrityksen palveluun tai myyntiprosessiin positiivisessa mielessä.

Ideana on tutkia kuinka yritykset voisivat herätä miettimään, mikä saa ihmisen innostumaan pelistä ja kuinka innon saisi tuotua muihinkin palveluihin.

 

 

 

.

Lisätietoja

Jari Handelberg
p. 050 438 5736
jari.handelberg(at)xamk.fi

Faktat

Tekes Koukku

01.08.2014 – 31.01.2017

Toteuttajat

Hallinnoija: Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

Tutkimuskeskus: Pienyrityskeskus

Budjetti

Rahoittaja ja päärahoituslähde: TEKES

Asiasanat