Ajankohta: 25.8. – 31.10.2021
Koulutuspaikka: verkko-opinnot
Laajuus: 5 op
Kohderyhmä: Kaikki asiasta kiinnostuneet
Edeltävä osaaminen: Ei edellytetä
Opettaja: Mia Silvenius
Ilmoittautuminen päättyy: 15.8.2021
Hinta: Maksuton
HUOM! Muutokset mahdollisia.
Tavoitteet:
Osaat kuvata miten e-markkinoinnin keinoin voidaan tukea asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia. Osaat arvioida ja kehittää yrityksen e-markkinointiin liittyvien ratkaisujen toimivuutta ja käyttäjälähtöisyyttä. Osaat arvioida sisällön merkitystä keskeisenä osana organisaation e-markkinointia.
Sisältö:
- Mikä on e-markkinoinnin rooli ja merkitys osana yrityksen e-liiketoimintaa ja mitä osa-alueita e-markkinointi pitää sisällään?
- Miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia tuetaan e-markkinoinnin keinoin?
- Millainen on toimiva verkkokauppa: ulkoasu, toteuttaminen ja juridiset säännöt?
Toteutus:
5 op:n laajuinen opintojakso vastaa noin 135 tunnin työmäärää.
Huom! Opinnot sisältävät aikataulutettuja harjoitustehtäviä, joten opinnoille tulisi kirjautua heti niiden alettua.
Arviointi: Arviointi perustuu oppimistehtäviin vastaamiseen.
Arviointiasteikko: Hyväksytty/Hylätty
Ensisijainen tutkinto, johon hyväksiluetaan Xamkissa: Kaikki AMK-tason tutkinnot
Opetussuunnitelmassa mainittu osaamisalue: Vapaasti valittavat opinnot.
Ilmoittautumisen jälkeen saat vahvistusviestissä linkin aloituskyselyyn, jonka täyttämällä saat opiskeluoikeuden opintojaksolle.
Saat sähköpostitse kutsukirjeen tälle opintojaksolle noin viikko ennen opintojakson aloitusta.
Peruutus tulee tehdä 14 vuorokautta ennen kuin opintojakso alkaa, osoitteeseen avoinamk@xamk.fi.
Tiedotamme koulutuksen toteutumisesta sähköpostitse. Jos viestiä ei ala kuulua, tarkasta myös roskapostit!
Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin.