Ajankohta: 17.8.-31.12.2020.
Lähiopetusta
27.08.2020 klo 9.00-17.00 luokka 250
08.10.2020 klo 9.00-12.30 luokka 244
05.11.2020 klo 9.00-12.30 luokka 244
10.12.2020 klo 9.00-12.30 luokka 249

Koulutuspaikka: Kouvolan kampus
Laajuus: 5 op
Paikkamäärä: 3
Kohderyhmä: kaikki asiasta kiinnostuneet
Edeltävä osaaminen: Opintojakso Asiakaslähtöinen markkinointi tai vastaavat tiedot
Opettajat: Päivi Hurri ja Johanna Harju

Ensisijainen tutkinto, johon hyväksiluetaan Xamkissa: Tradenomi (AMK), myynti ja markkinointi
Opetussuunnitelmassa mainittu osaamisalue: Ydinosaaminen
Ilmoittautuminen päättyy: 2.8.2020
Hinta: 12 €/op tai lukukausimaksu 175 €

Mikäli olet valinnut lukukausimaksun 175 euroa, mutta valitsemiesi yksittäisten opintojaksojen yhteenlasketut maksut jäisivät alle 175 euron, erotusta ei palauteta.

HUOM! Xamkin tutkinto-opiskelijoiden ja polkulaisten ilmoittautuminen Pepissä.

Tavoitteet:
Osaat suunnitella ja käyttää tarkoituksenmukaisesti digitaalisen markkinointiviestinnän eri keinoja eri kohderyhmille ottaen huomioon viestinnän tavoitteet, sanoman ja mittarit
Osaat kuvankäsittelyn ja taiton tekniset perustaidot
Osaat toimia markkinointiviestinnän eettisten periaatteiden mukaisesti

Sisältö:
Mitä tarkoittavat integroitu markkinointiviestintä ja digitaalinen markkinointiviestintä?
Miten digitaalista mediaa hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten kuvankäsittely- ja taitto-ohjelmia hyödynnetään?
Miten digitaalista markkinointiviestintää seurataan ja mitataan?
Millaiset ovat markkinointiviestinnän eettiset periaatteet?

Opiskelumateriaali:
Opintojakson materiaalit löytyvät Learn-oppimisympäristöstä

Toteutus:
Opintojakson suorittaminen oppimistehtävin. Ei tenttiä. Opintojaksoa ei voi suorittaa tenttimällä.

Opintojakso jakautuu kahteen osaan
* Julkaisujen suunnittelu 2op (Päivi Hurri)
* Markkinointiviestintä 3op (Johanna Harju)
Julkaisujen suunnittelu suoritetaan InDesign-tehtävällä ja WordPress-tehtävällä.

BYOD-toimintamalli – Bring Your Own Device:
Lähiopetusta varten sinulla on oltava käytössä oma kannettava tietokone.

Arviointi:
a) osaat hahmottaa markkinointiviestinnän tehtävänkokonaisuuksia
b) osaat käyttää keskeisiä digitaalisen markkinointiviestinnän menetelmiä ja keinoja
c) osaat perustella toimintaasi ja valintojasi alan eettisten periaatteiden mukaisesti

Koko opintojakson arvosana Julkaisujen suunnittelu ja Markkinointiviestintä -osien opintopistemäärillä painotettuna keskiarvona.

Arviointiasteikko: 1-5

Lisätietoja ilmoittautumisesta:
Avoimen AMK:n toimisto, avoinamk@xamk.fi

Ilmoittautumisen voi perua maksutta 14 vuorokautta ennen koulutuksen alkua. Mikäli koulutus on jo alkanut eikä perumista ole tehty määräaikaan mennessä, joudumme perimään ko. koulutuksen hinnan.

Tiedotamme koulutuksen toteutumisesta sähköpostitse. Jos viestiä ei ala kuulua, tarkasta myös roskapostit!

Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin.

Etsi lisää koulutuksia koulutuskalenterista

Koulutusten tiedot ja ilmoittautuminen

Koulutuskalenteriin

Courses in English

Look for courses in English and sign up in our English Training Calendar

Training Calendar

Tietoa opiskelukäytännöistä

Lue tarkemmin opiskelusta avoimessa ammattikorkeakoulussa

Lue lisää