Ajankohta: 7.3.-1.5.2022
Koulutuspaikka: Verkko-opinnot
Laajuus: 5 op
Paikkamäärä: 10
Kohderyhmä: Kaikki asiasta kiinnostuneet
Edeltävä osaaminen: –
Opettajat: Laura Pulkkinen ja Tuula Höglund
Jatkoväylä-opiskelija: Tätä opintojaksoa suositellaan restonomi (AMK) -jatkoväyläopintoihin.
Ensisijainen tutkinto, johon hyväksiluetaan Xamkissa: Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta
Opetussuunnitelmassa mainittu osaamisalue: Ydinosaaminen
Ilmoittautuminen päättyy: 20.2.2022
Hinta: 12 €/op tai lukukausimaksu 175 €. Lisätietoja maksuista täällä.
Avoimen AMK:n opinnoille voi ilmoittautua enintään 50 opintopisteen edestä / lukukausi. Yli 50 opintopisteen menevät ilmoittautumiset poistetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
Mikäli olet valinnut lukukausimaksun 175 euroa, mutta valitsemiesi yksittäisten opintojaksojen yhteenlasketut maksut jäisivät alle 175 euron, erotusta ei palauteta.
HUOM! Xamkin tutkinto-opiskelijoiden ja polkulaisten ilmoittautuminen Pepissä tai Tuudossa.
Tavoitteet:
- Osaat hahmottaa, mitä vieraanvaraisuudella tarkoitetaan.
- Osaat hahmottaa asiakkaan palvelupolun.
- Osaat tunnistaa palvelun laadun osatekijät ja laadun merkityksen asiakkaalle ja yrityksen menestymiselle.
- Osaat käyttäytyä erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa huomioiden eri kulttuureista tulevat asiakkaat ja heidän odotuksensa, mm. venäläiset asiakkaat.
Sisältö:
- Mistä vieraanvaraisuus muodostuu?
- Mitkä ovat palvelun laadun osatekijät ja mistä laadukas palvelukokemus muodostuu?
- Mikä on palvelun laadun merkitys asiakkaalle ja yritykselle?
- Miten toimit erilaisissa palvelutilanteissa ja eri kulttuureista tulevien asiakkaiden kanssa?
Toteutus:
5 op:n laajuinen opintojakso vastaa noin 135 tunnin työmäärää.
Itsenäinen suoritustapa verkkototeutuksena, itsenäisesti suoritettavat oppimistehtävät ja itsenäinen aiheeseen tutustuminen. Opintojakso käynnistyy AC:ssa infoluennolla.
Opintojaksolla on neljä erilaista arvioitavaa oppimistehtävää seuraavista aihealueista:
– palvelun laadun osatekijät
– asiakkaan palvelupolku
– tilannekohtainen käyttäytyminen asiakaspalvelussa
– eri kulttuureista tulevat asiakkaat
Opiskelumateriaali:
Opettajien opintojakson alussa ilmoittama materiaali.
Arviointi:
Eri oppimistehtävien arviointien painotukset sovitaan opintojakson alkaessa.
Arviointiasteikko: 1-5
Lisätietoja ilmoittautumisesta:
Avoimen AMK:n toimisto, avoinamk@xamk.fi, p. 040 631 9828/Tiina Valjakka
Ilmoittautumisen voi perua maksutta sähköpostitse (avoinamk@xamk.fi) 30 vuorokautta ennen koulutuksen alkua. Mikäli koulutus on jo alkanut eikä perumista ole tehty määräaikaan mennessä, joudumme perimään koulutuksen hinnan kokonaisuudessaan.
Tiedotamme koulutuksen toteutumisesta sähköpostitse. Jos viestiä ei ala kuulua, tarkasta myös roskapostit!
Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin.
Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu on Kansallisen koulutuksen arviointikeskuksen (Karvi) laatuauditoima korkeakoulu.