
Kulttuurin eloa ja iloa Kaakosta ihan satasella – semi-webinaarin tunnelmia
Eloa ja iloa Kaakkois-Suomeen loppuseminaari 1.12.2021...

Kokemusten talo

PANDEMIA HAASTAA TAPAHTUMA-, MATKAILU- JA LUOVIEN ALOJEN KENTTIÄ
PARK Peliala suunnannäyttäjänä kohti pandemiaresilienttiä koulutusta -hankkeessa kartoitettiin...

PELIALALTA APUA MATKAILUUN JA TAPAHTUMAKENTÄLLE
Miten matkailu- ja tapahtuma-alaa voidaan kehittää pelialan avulla?...

Työpajoissa tutustutaan XR-teknologioiden mahdollisuuksiin
Peliala suunnannäyttäjänä kohti pandemiaresilienttiä koulutusta, eli PARK-hanke pyrkii tuomaan tuoreita tuulia...

Kartoitamme luovan, matkailu-, tapahtuma- ja pelialan pandemiahaasteita
Kokoamme parhaillaan yhteen yritysten kohtaamia pandemiahaasteita tuoreista tutkimuksista, selvityksistä, raporteista ja artikkeleista. Pandemiahaastekartoitusta...

PARK mukaan Digi & Game Centerin ekosysteemiin
Jyväskylän ammattikorkeakoulu on yksi hankkeen neljästä...

PARK-hankkeen tiimi esittäytyy
PARK Peliala suunnanäyttäjänä kohti pandemiaresilienttiä koulutusta –hanke pyörähti käyntiin maaliskuussa. Xamk koordinoi...