
Arviointia nuorten työelämätaidoista
Waypoint-hankkeessa olemme kehittäneet peliä, jonka avulla...
Waypoint-hankkeessa olemme kehittäneet peliä, jonka avulla...
Voiko peli olla saavutettava ja inklusiivinen...
PARK eli peliala suunnannäyttäjänä kohti pandemiaresilienttiä...
Hypätessäni syyskuussa kesken kaiken Waypoint hankkeen...
Miten matkailu- ja tapahtuma-alaa voidaan kehittää pelialan avulla?...
Mikkelin Nuorten työpajoilla toteutettiin toimeksiantona kesän...
Luovia ja pelillisiä menetelmiä hyvinvointiin ja...
Jyväskylän ammattikorkeakoulu on yksi hankkeen neljästä...
Kokosimme kokemuksemme ja kehittämistyömme julkaisuun, jossa...
Hyvinvointivalmennus osana työpajatoimintaa PeliKlaani- hanke...
Peliala suunnannäyttäjänä kohti pandemiaresilienttiä koulutusta, tuttavallisemmin PARK-hanke, pyrkii...