Digillä pintaan! -verkkoseminaari tarjoaa eväitä muuttuneessa maailmassa menestymiseen ja auttaa näkemään muutoksessa mahdollisuuden. Maksuton tapahtuma on suunnattu kaikille digitaalisesta liiketoiminnasta, virtuaaliteknologioista ja digitaalisesta palvelumuotoilusta kiinnostuneille lähtötasosta riippumatta.

Digillä pintaan! tapahtumassa verkostoidutaan, inspiroidutaan ja saadaan selkeitä työkaluja nopeasti digitalisoituneessa ympäristössä toimimiseen.

Osallistujana pääset muokkaamaan tapahtuman sisällöistä itsellesi ja yrityksellesi soveltuvimman kokonaisuuden valitsemalla verkostoitumisaiheen ja sisältöteeman tarpeenne mukaan.

Paikka: verkossa, Zoom -alustalla
Aika: 4.11.2020 klo 12-16

TILAISUUDEN AVAUS JA KEYNOTE-PUHEENVUOROT
12.00-12.10 Tervetulosanat
12.10-12.30 Digitaalinen asiakaspolku, Jari Auranen, Elämys Group
12.30-12.50 Kiihdytä digitaalinen myynti ketterästi kasvuun – mitä on growth hacking

Mari Silvennoinen, Columbia Road

12.50-13.10 Tiedolla johtamisen merkitys liiketoiminnan kehittämisessä, Marko Filenius, Flowhouse
VERKOSTOITUMISOSUUS
Ilmoittautumisen yhteydessä valitaan ryhmä, johon haluaa osallistua. Ryhmissä aiheeseen alustavat ja keskustelua vetävät kunkin aihealueen asiantuntijat.
13.15-13.45 Tapahtumatuotanto: e-työkalupakin esittely, tulevaisuuden tapahtumat
13.15-13.45 Digitaaliset myyntikanavat
13.15-13.45 Liidien hankkiminen
13.15-13.45 Digitaalinen verkkopresenssi
13.15-13.45 Uudet liiketoimintamallit
13.15-13.45 Pelaajakokemuksen ja business-toiminnan yhdistäminen, Mika Kuusisto, ENCE
13.45-14.00 Tauko
TEEMAPUHEENVUOROT JA VERKKOTYÖPAJAT
Ilmoittautumisen yhteydessä valitaan teemaryhmä, jonka esityksiin ja työpajaan osallistuu.
Virtuaaliteknologioiden hyödyntäminen
14.00-14.20 Miten VR ja AR voivat edistää liiketoinitaasi, Frans Enala, CTRL Reality
14.20-14.45 Virtuaalisuus tapahtumissa – läsnä, muttei paikalla. Mahdollisuuksien esittely. Live 360° tapahtumatuotannossa, Juha Kela, Fincloud.tv
14.45-15.00 Lisätty todellisuus kulttuuri- ja matkailukohteissa, Saku Määttä, Salmi Platform
15.00-15.15 Tehoa virtuaalisuudesta. Case: virtuaalisuus yrityksen prosessien tehostamisessa, Kuura Playhouse
15.15-16.00 TYÖPAJA: Murtaako virtuaalisuus tapahtumatuotannon?
Digitaalinen liiketoiminta – miten teet digillä rahaa
14.00-14.30 Case-esittely: Toisintekijät Oy
14.30-16.00 Digitaalisen liiketoiminnan suunnittelu ja hinnoittelu, Anja Kadziolka, Bisneskoulu
Digitaalinen palvelumuotoilu
14.00-14.15 Markkinointia korona-aikana. Case: Sanoma B2B, Elina Bono, Sanoma Media Finland
14.15-14.30 Digitaaliset kosketuspisteet – mihin kiinnittää huomiota, Marko Filenius, Flowhouse
14.30-14.45 Teknologiset ratkaisut asiakaspalvelun tukena, Ilkka Vertanen, GetJenny
14.45-15.00 Kuinka sitoutat asiakkaasi ja saavutat asiakasuskollisuutta?, Marjut Kytösalmi, Capgemini
15.00-16.00 TYÖPAJA: Lean, mean service machine – miten liinaat asiakaspalveluprosessit?

 

Rekisteröidy tapahtumaan maanantaihin 2.11.2020 klo 00:00 mennessä.

50 ensimmäiselle 20.10.2020 mennessä rekisteröityneelle toimitetaan yllätyspaketti postitse ennen tapahtumaa. Jätäthän siis yhteystietosi ilmoittautumislomakkeella.

TERVETULOA!

REKISTERÖIDY TAPAHTUMAAN TÄSTÄ LINKISTÄ!

 

Jari Auranen, Elämys Group

Jari Auranen toimii Elämys Group konsernin teknologiajohtajana. Hän on ekosysteemien ja alustatalouden puolesta puhuva matkailun digisaarnaaja, joka on kiertänyt ja kehittänyt digipuolta niin isojen yritysten kulmahuoneissa kuin pienyrittäjien tuvan pöydän ääressä ympäri Suomea.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mari Silvennoinen, Columbia Road

DI, KTM Mari Silvennoinen toimii johtavana konsulttina Columbia Roadilla.  Hänellä on yli 20 vuoden kokemus liiketoiminnan kehittämisestä ja kasvun johtamisesta hyvin erilaisissa rooleissa useilla eri toimialoilla.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Marko Filenius, Flowhouse

Marko Filenius on digitaalimaailman ”mielensäpahoittaja”, asiakaskokemuksen analysoija, mittaaja ja kehittäjä. Intohimoni on löytää väyliä uusien mahdollisuuksien sinisille merille ja olen parhaimmillani IT-strategioiden pohdinnassa, jossa hyödynnetään analytiikkaa, verkkokauppaa, markkinointiautomaatiota ja asiakaskokemuksen parhaita käytäntöjä.

 

 

 

 

 

Mika Kuusisto, ENCE

Mika Kuusisto johtaa Suomen tunnetuinta ja menestyneintä e-urheiluorganisaatiota, ENCEä. Kuusisto puhuu Digillä pintaan! -tapahtuman verkostoitumisosuudessa pelaajakokemuksen ja bussnesstoiminnan yhdistämisestä ENCEn näkökulmasta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frans Enala, CTRL Reality

Frans Enala on pilke silmäkulmassa kulkeva myynnin ja markkinoinnin ammattilainen, joka on perehtynyt virtuaalitodellisuuden (VR) ja lisätyn todellisuuden (AR) saloihin. Frans toimii CTRL Realityllä avainasiakaspäällikkönä.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Juha Kela, FinCloud ja Finwe

FinCloud ja Finwe ovat työskennelleet 360° videoiden ja virtuaalitekniikoiden parissa jo vuodesta 2012. Videotuotantoja ja esitysratkaisuja on tehty mm. Real Madridille, BBC:lle, MTV3:lle, Neloselle, H&M:lle ja Tui:lle. FinCloud ja Finwe toteuttivat Suomen ensimmäisen 360° live streamin 2014 Linnanjuhlien Jatkoilta. Tällä hetkellä pääfokuksena on teollisuuden ja koulutuksen etäläsnäoloratkaisut ja niiden päälle rakennettavat videoanalytiikkasovellukset. Juha Kela toimii FinCloudin CTO:na ja Finwen toimitusjohtajana.

 

 

Saku Määttä, Salmi Platform

Saku Määttä on Salmi Platform Oy:n myyntijohtaja ja yksi perustajista. Kiinnostuksen kohteena XR-teknologian hyödyntäminen matkailussa ja sisältöjen tarinallistamisessa.

 

 

 

 

 

 

 

Elina Bono, Sanoma Media Finland

Elina Bono vastaa Sanoma Media Finlandin B2B-markkinoinnista. Markkinointia rakastavalla Elinalla on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnista, myynnistä ja viestinnästä niin mainostajan, median kuin toimistonkin puolelta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ilkka Vertanen, GetJenny

Ilkka Vertanen on työskennellyt chat-asiakaspalvelun ja -myynnin parissa vuodesta 2013. Tänä aikana hän on auttanut yrityksiä sekä Suomessa että kansainvälisesti parantamaan asiakaskokemusta, tehostamaan asiakaspalvelua ja kasvattamaan myyntiä.

Ilkka toimii GetJennyn myyntijohtajana. Tehtävässään hän mahdollistaa rutiininomaisten asiakaspalvelutilanteiden helpon ja nopean automatisoinnin jotta henkilökunta voi keskittyä esimerkiksi empatiaa, monimutkaisen ongelman ratkaisua tai myyntikokemusta vaativiin asiakaskohtaamisiin.

 

 

 

 

Marjut Kytösalmi, Capgemini

Marjut Kytösalmi johtaa Capgeminin Suomen digitaalisten palveluiden kehitysyksikköä. Marjut on auttanut rakentamaan kansainvälisesti skaalautuvia digitaalisia palveluja lukuisille markkinoille. Hänellä on monipuolisesti kokemusta liiketoiminnan vetämisestä, digitaalisesta markkinoinnista ja palveluiden ketterästä kehittämisestä. Marjut suhtautuu intohimoisesti kaikkikanavaisen asiakaspolun kehittämiseen liiketoiminnan tavoitteet huomioiden. Hän painottaa asiakaslähtöisyyttä ja ketterän kehityksen menetelmiä liiketoiminnan kehityshankkeissa.

 

 

 

 

 

 

 

Anja Kadziolka, Bisneskoulu

Anja Kadziolka on Bisneskoulun perustaja ja digimarkkinoinnin kouluttaja. Hän on toiminut mainostoimistoyrittäjänä yli 12 vuotta ja tehnyt digitaalista liiketoimintaa yli 5 vuoden ajan. Anjalla on laaja-alainen kokemus siitä, miten digibisnes käynnistetään ja saadaan toimimaan. Bisneskoulun verkkokursseilla hän kouluttaa yrittäjille brändäystä ja hinnoittelua sekä palveluiden digitalisointia. Luvassa käytännönläheinen koulutus yrittäjille, jotka haluavat paketoida oman osaamisensa digitaalisiksi palvelutuotteiksi.

 

 

Tapahtuman rahoittavat: