Maksuton digi-info: Podcastin monipuoliset käyttömahdollisuudet yrityskäytössä

Yli miljoona suomalaista kuuntelee podcasteja säännöllisesti ja kasvun uskotaan jatkuvan vuosia. Podcastien käyttö on yleistynyt ja niistä on syntynyt myös merkittävä mainoskanava yrityksille. Tällä hetkellä podcastit tarjoavat vielä erinomaisen mahdollisuuden erottua ja saada huomiota!

Podcastin käyttömahdollisuudet ovat monipuoliset. Yritys voi hyödyntää sitä mm. tuote- ja brändimarkkinoinnissa, työnantajamielikuvan rakentamisessa, yhteiskuntavastuun osoittamisessa, henkilöstön kouluttamisessa ja myynnin työkaluna.

Tämän digi-infon jälkeen ymmärrät, miten podcastit voivat hyödyttää liiketoimintaa ja opit, millä kaikilla tavoin yritys voi tänä päivänä käyttää podcasteja.

Digi-infossa käydään läpi mm.:

  • Ketkä podcastia kuuntelevat ja miksi?
  • Miten liiketoiminnan tavoitteet ja podcastin näkökulma liittyvät toisiinsa? Toisin sanoen, onko podcast harkinnan arvoinen investointi?
  • Podcastin monipuoliset käyttömahdollisuudet
  • Podcastit osana markkinointistrategiaa ja ostopolkua
  • Millaiselle yritykselle podcast sopii: B-to-C vai B-to-B vai molemmat?
  • Mistä aiheet, mistä kuuntelijat, mistä vieraat?
  • Podcastien tuottaminen
    • Oma tuotanto, ulkoistettu tuotanto vai jotain siltä ja väliltä?
    • Podcastien pilkkominen useisiin eri kanaviin
    • Videolla vai ilman?
    • Podcastin ihanteellinen rakenne ja pituus
    • Podcast ja kaupallinen sisältö
    • Pienen budjetin toteutus

Kouluttaja: Arttu Käyhkö, Rookie Communications Oy

AJANKOHTA: ke 7.9.2022 klo 9.00–10.30

Digi-info toteutetaan verkossa ja ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ilmoittautumisajan päätyttyä.

Ilmoittaudu mukaan ma 4.9. mennessä oheisen linkin kautta.

Digi-infot ovat kaikille avoimia ja maksuttomia koulutuksia, tervetuloa mukaan!

Lisätietoja

Elina Silvennoinen, Digiportaat 2.0 -hanke, elina.silvennoinen@savonlinna.fi