Meneekö tunteisiin? Historian elävöittäminen palvelumuotoilun keinoin -workshop

Mistä asiakaskokemus muodostuu? Jos asiakas tarvitsee tietoa kulttuuriperinnöstä, tarvitseeko kulttuuriperintö ymmärrystä asiakkaista? Miten saada aikaan liikahdus museokävijässä tai historiasisältöjen kokijassa? Miten kulttuuriperinnöstä tehdään tuote, joka on asiakkaalle elämys?

Työpajassa tarkastellaan asiakaskokemuksen muodostumista, asiakasymmärryksen hyödyntämistä ja opetellaan tuotteistamisen perusteet. Työpajaosuudessa työskennellään museoympäristön ja historian elävöittämisen parissa palvelumuotoilun menetelmin. Tunnekokemuksen herättäminen asiakkaassa on oleellista elämyksen, ymmärryksen ja oppimisen kannalta.
Tilaisuus on suunnattu Kymenlaakson museotoimijoille, historian elävöittäjille sekä Museopedagoginen yhdistys Pedaali ry:n jäsenille.
Tilaisuus toteutetaan livenä Kouvolan kampuksella, tilaisuuteen voi osallistua myös etänä.

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä