Viennin mahdollisuudet verkossa -webinaari

Tervetuloa kuulemaan torstaina 10.6. klo 9-12  konkreettisten yritysesimerkkien kautta, miten hyödyntää kansainvälisiä verkkokauppa-alustoja ja verkkokauppaa viennissä.
Ohjelmassa innostavia case puheenvuoroja ja keskustelua nettiviennin erilaisista mahdollisuuksista Verkkokauppa- miten menestyä ja kansainvälistyä aiheesta puhumassa Digital Commerce Specialist Leevi Parsama Business Finlandin Experience Commerce -ohjelmasta. Lisätietoa Leevi Parsaman vaikuttavasta kokemuksesta löydät: PARSAMA – Etusivu
Ilmoittaudu mukaan 9.6. mennessä tästä linkistä: https://www.lyyti.in/vienti_verkossa

Viennin mahdollisuudet verkossa -seminaarin ohjelma

9.00 Seminaarin avaussanat

-Päivän seminaarin tervetulotoivotus ja päivän kulku

-EsaVie esittely, Niko Arola, Xamk

-Digiportaat esittely, Laura Rautio, Xamk

 

9.15 Oulusta maailmalle – Lastu Casen tarina
Toimitusjohtaja Sakari Arffman, Droplet Hitech Design Oy

 

9.45 Nettiviennin vaihtoehdot -paneeli

Oma verkkokauppa vai kansainvälistyminen kauppapaikan kautta?

Paneelissa mukana Jyrki Sihvonen, CMO, Opa&Muurikka, Pisla Oy sekä yrittäjä Jukka Paavilainen Astro Art Storesta. Juontajana Jukka Kumpusalo, MikseiMikkeli.

 

10.30 Tauko

 

10.40 Verkkokauppa – miten menestyä? Experience Commerce -ohjelman esittely.
Leevi Parsama, Business Finland

 

11.40 Kysymykset ja päätössanat

 

12.00 Seminaari päättyy

 

Lisätietoa puheenvuoroista:

”Oululainen Lastu valmistaa kännykänkuoria käyttäen mm. visakoivua, saarnia, pähkinäpuuta, M05-kangasta ja hiilisaarnia. Kuoria myydään kansainvälisesti. Yritys sai vuonna 2014 Vuoden designteko -palkinnon ja yrityksen toimitusjohtaja Sakari Arffman valittiin Vuoden nuoreksi yrittäjäksi Oulussa ja hän kertoo yrityksen matkasta ja verkkokaupan roolista siinä.”

AstroArt Storen Jukka Paavilainen myy edustamiaan tuotteita verkon kautta 12 maahan. Jukka valottaa kuinka kansainvälistyminen voi tapahtua heti toiminnan käynnistyttyä

Amazonin kauppapaikan mahdollisuuksista ja kansainvälisestä myynnistä kertomassa Opa& Muurikan / Pisla Oy:n markkinointijohtaja Jyrki Sihvonen.

Pääpuhujana Suomen verkkokauppavaikuttajaksi 2017 valittu Leevi Parsama Business Finlandin Experience Commerce -ohjelmasta.

Webinaarin järjestävät yhteistyössä Digiportaat ja Etelä-Savon Vientiosaajat-hankkeet sekä Business Finlandin Experience Commerce -ohjelma.
Hankkeet saavat rahoitusta Euroopan Sosiaalirahastosta Etelä-Savon ELY-keskuksen kautta.

Lisätiedot: Niko Arola, niko.arola@xamk.fi tai Laura Rautio laura.rautio@xamk.fi