Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoululla Kouvolan Kasarminmäen Paja-rakennuksessa järjestetään STAGE-keskustelutilaisuus keskiviikkona 1.11. Aiheena on tapahtumamarkkinointi, ja paikalle ovat tervetulleita kaikki aiheesta tai vieraista kiinnostuneet. Puhumassa ovat Timo Pohjola, Jani Backman sekä Johanna Varje.

Tapahtuma alkaa klo 14 paneelikeskustelulla, jonka jälkeen keskustelua voi jatkaa vapaamuotoisesti puhujien kanssa pienryhmissä. Puhujien taustat markkinoinnin toteuttamisesta ovat erilaiset, joten keskustelusta odotetaan monipuolista ja kattavaa.

STAGE-tilaisuus tukee Tehoa kansainväliseen tapahtumamarkkinointiin -hankkeen tavoitteita etsiä tehokkaita tapahtumamarkkinoinnin keinoja Kymenlaakson yritysten käyttöön. Hankkeessa on meneillään avoin ideakilpailu, joka on kerännyt kohtalaista kiinnostusta ympäri maailmaa. Kilpailun sivut ovat auki osoitteessa www.kymipitstop.fi. Kilpailu on avoin kaikille ja se päättyy 12. marraskuuta.

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu sekä mahdollisuus muun muassa testata Xamkin opiskelijoiden kehittämiä pelejä. STAGE järjestetään englanniksi ja se myös striimataan Kymi Pit Stopin Facebook- sivuilla.

Tapahtuman järjestää Patteri ES yhdessä Tehoa kansainväliseen tapahtumamarkkinointiin -hankkeen kanssa. Hankkeen toteuttaa Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu 1.8.2017–30.6.2018, ja sitä rahoittavat Kymenlaakson liitto ja Kouvolan kaupunki.

Lisätietoja hankkeesta ja tapahtumasta:

Projektipäällikkö Petri Kähärä
petri.kahara@xamk.fi.