Asiakkaat sisällöntuottajina – näin hyödynnät someyleisöäsi UGC-markkinoinnilla

Käyttäjien tuottama sisältö (UGC, user-generated content) on noussut yhdeksi vaikuttavimmista tavoista lisätä somenäkyvyyttä, luottamusta ja sitoutumista. Mutta mitä UGC tarkalleen tarkoittaa ja miten yritys voi hyödyntää sitä tehokkaasti omassa markkinoinnissaan?

Tässä digi-infossa sukelletaan UGC-sisällöntuotannon mahdollisuuksiin. Digi-infon aikana käydään läpi UGC:n eri muodot, erot orgaanisen ja maksetun sisällön välillä sekä tarjotaan käytännön esimerkkejä ja vinkkejä sisällöntuottajien löytämiseen ja yhteistyöhön. Lisäksi kuulet konkreettisia case-esimerkkejä yrityksistä, jotka hyödyntävät UGC:tä osana somestrategiaansa.

Kenelle?
Digi-info sopii erityisesti pk-yritysten markkinoinnista vastaaville, viestijöille ja kaikille, jotka haluavat oppia hyödyntämään asiakkaiden tuottamaa sisältöä tehokkaasti sosiaalisessa mediassa.

Ohjelmassa mm.:

  • Mitä on ugc-sisältö?
  • Mikä ero on orgaanisella ja maksetulla ugc-sisällöllä?
  • Miten yritykset voivat hyödyntää ugc-sisältöä?
  • Mistä löytää ugc-sisällöntuottajia ja mitä maksetun ugc-sisällöntuotannon ostamisessa täytyy ottaa huomioon. 
  • Case esimerkit
  • Kysymykset

👉 Ilmoittaudu mukaan ja ota somemarkkinoinnin uusi valttikortti haltuun!

Kouluttaja: Emilia Rantala

Ajankohta: ke 4.6.2025 klo 9.00-10.30

Digi-info toteutetaan verkossa ja ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ilmoittautumisajan päätyttyä.

Ilmoittaudu mukaan ma 2.6.2025 mennessä oheisen linkin kautta.

Digi-info on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa mukaan!

Lisätietoja:
Heli Saali, Digiportaat-hanke
heli.saali@xamk.fi.fi

Tapahtuman nimi:

Maksuton digi-info: Asiakkaat sisällöntuottajina – näin hyödynnät someyleisöäsi UGC-markkinoinnilla

Tapahtuman ajankohta: 4.6.2025, 9.00–10.30

Paikkakunta

Sijainti

Verkko

Asiasanat

digitaalisuus yrittäjyys