
Asiakkaat sisällöntuottajina – näin hyödynnät someyleisöäsi UGC-markkinoinnilla
Käyttäjien tuottama sisältö (UGC, user-generated content) on noussut yhdeksi vaikuttavimmista tavoista lisätä somenäkyvyyttä, luottamusta ja sitoutumista. Mutta mitä UGC tarkalleen tarkoittaa ja miten yritys voi hyödyntää sitä tehokkaasti omassa markkinoinnissaan?
Tässä digi-infossa sukelletaan UGC-sisällöntuotannon mahdollisuuksiin. Digi-infon aikana käydään läpi UGC:n eri muodot, erot orgaanisen ja maksetun sisällön välillä sekä tarjotaan käytännön esimerkkejä ja vinkkejä sisällöntuottajien löytämiseen ja yhteistyöhön. Lisäksi kuulet konkreettisia case-esimerkkejä yrityksistä, jotka hyödyntävät UGC:tä osana somestrategiaansa.
Kenelle?
Digi-info sopii erityisesti pk-yritysten markkinoinnista vastaaville, viestijöille ja kaikille, jotka haluavat oppia hyödyntämään asiakkaiden tuottamaa sisältöä tehokkaasti sosiaalisessa mediassa.
Ohjelmassa mm.:
- Mitä on ugc-sisältö?
- Mikä ero on orgaanisella ja maksetulla ugc-sisällöllä?
- Miten yritykset voivat hyödyntää ugc-sisältöä?
- Mistä löytää ugc-sisällöntuottajia ja mitä maksetun ugc-sisällöntuotannon ostamisessa täytyy ottaa huomioon.
- Case esimerkit
- Kysymykset
👉 Ilmoittaudu mukaan ja ota somemarkkinoinnin uusi valttikortti haltuun!
Kouluttaja: Emilia Rantala
Ajankohta: ke 4.6.2025 klo 9.00-10.30
Digi-info toteutetaan verkossa ja ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ilmoittautumisajan päätyttyä.
Ilmoittaudu mukaan ma 2.6.2025 mennessä oheisen linkin kautta.
Digi-info on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa mukaan!
Lisätietoja:
Heli Saali, Digiportaat-hanke
heli.saali@xamk.fi.fi