

Mikrovaikuttajayhteistyöllä ja tuotteistuksella tuloksiin – Kasvukillan tapaaminen
Lisää markkinointiisi uskottavuutta ja tavoita sitoutunut potentiaalinen asiakaskuntasi edullisesti sekä vahvista samalla brändiäsi mikrovaikuttajamarkkinoinnilla. Tervetuloa paikanpäälle Kasvukillan-tapaamiseen kuulemaan, miten Norolan on hyödyntänyt mikrovaikuttajamarkkinointia ja tuotteistusta kasvussaan! Tapaaminen järjestetään ti 26.8. klo 15.30-17 livenä Norolan Artisanlures Oy:n tiloissa osoitteessa Jääkäritie 9, Mikkeli. Tilaisuus on suunnattu yrityksille ja mukaan mahtuu 20 osallistujaa. Tapaaminen järjestetään yhteistyössä Myyntivimma-hankkeen kanssa, joka saa rahoitusta Euroopan sosiaalirahastosta.
Ilmoittaudu mukaan oheisesta linkistä viimeistään 20.8.: https://link.webropolsurveys.com/S/08D8F90DD5577AA2
Jos osallistujamäärä on täyttynyt, voit ilmoittautua jonotuslistalle, lähettämällä viestin osoitteeseen niko.arola@xamk.fi,
Kasvukilta on vienti- ja kasvuyritysten ja näitä tukevien organisaatioiden avoin kokemustenvaihdon ja toisilta oppimisen verkosto Etelä-Savossa, johon ovat tervetulleita toimijat muiltakin alueilta. Kasvukiltaa luotsaavat Xamk, Miksei Mikkeli, Etelä-Savon kauppakamarin kv-ryhmä, Team Finland alueverkosto sekä Etelä-Savon yrittäjät. Tällä kertaa Kasvukilta toteutetaan osana Myyntivimma -hanketta, joka saa rahoitusta Euroopan sosiaalirahastolta Etelä-Savon ELY-keskuksen kautta.
Lisätietoja antaa Niko Arola, Kasvukillan aktivaattori ja Myyntivimma-hankkeen projektipäällikkö / 050 320 2726
🖼 DIA 1:
🔍 Mitä hyötyä mikrovaikuttajista on pk-yrityksellesi?
10 konkreettista syytä panostaa vaikuttajayhteistyöhön – myös pienellä budjetilla.
🖼 DIA 3: Parempi sitoutuminen 💬
Seuraajat oikeasti kuuntelevat.
Mikrovaikuttajien yleisö on aktiivinen ja luottavainen → enemmän reaktioita ja keskustelua.
🖼 DIA 5: Aitoa ja uskottavaa sisältöä 🧩
Ei mainospuhetta – vaan kokemuksia.
Mikrovaikuttajat luovat orgaanista ja aidosti kiinnostavaa sisältöä.
🖼 DIA 7: Pitkäaikaiset suhteet 🤝
Toisto tuo tuloksia.
Usein mikrovaikuttajat rakentavat mielellään jatkuvaa yhteistyötä.
🖼 DIA 9: Tulokset mitattavissa 📊
Koodit, linkit ja analytiikka.
Voit seurata kampanjan toimivuutta konkreettisesti.
🖼 DIA 11: Luottamusta ja tunnettuutta 🧲
Suosittelu toimii paremmin kuin mainos.
Vaikuttajalta saatu näkyvyys kasvattaa uskottavuutta nopeasti.
Tämä karuselli on luotu Chat GPT:n avustuksella.