Koukku

myyntipsykologiaa peleihin ja pelipsykologiaa myyntiin

Tutkimus etsi ratkaisua positiiviseen pelikoukuttumiseen.

Hanke on päättynyt.

Yksilöllinen viestien kohdentaminen ja asiakkaiden sitouttaminen ovat onnistuneen markkinoinnin avaimet. Koukku-tutkimuksessa on tutkittu sitoutumista yrityksen palveluun tai myyntiprosessiin positiivisessa mielessä.

Ideana on tutkia kuinka yritykset voisivat herätä miettimään, mikä saa ihmisen innostumaan pelistä ja kuinka innon saisi tuotua muihinkin palveluihin.

Hankkeen nimi:

Koukku – myyntipsykologiaa peleihin ja pelipsykologiaa myyntiin

Hankkeen kesto: 1.8.2014–31.1.2017

Tiedot

Hallinnoija: Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu
Vahvuusala: Digitaalinen talous

Budjetti

Rahoittaja ja päärahoituslähde: Tekes

Yhteystiedot

Jari Handelberg
050 438 5736
etunimi.sukunimi@xamk.fi