

Koukku
myyntipsykologiaa peleihin ja pelipsykologiaa myyntiin
Tutkimus etsi ratkaisua positiiviseen pelikoukuttumiseen.
Hanke on päättynyt.
Yksilöllinen viestien kohdentaminen ja asiakkaiden sitouttaminen ovat onnistuneen markkinoinnin avaimet. Koukku-tutkimuksessa on tutkittu sitoutumista yrityksen palveluun tai myyntiprosessiin positiivisessa mielessä.
Ideana on tutkia kuinka yritykset voisivat herätä miettimään, mikä saa ihmisen innostumaan pelistä ja kuinka innon saisi tuotua muihinkin palveluihin.
Hankkeen nimi:
Koukku – myyntipsykologiaa peleihin ja pelipsykologiaa myyntiin
Hankkeen kesto:
1.8.2014–31.1.2017
Tiedot
Hallinnoija:
Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu
Vahvuusala:
Digitaalinen talous
Budjetti
Rahoittaja ja päärahoituslähde:
Tekes
Yhteystiedot
Jari Handelberg
050 438 5736
etunimi.sukunimi@xamk.fi