Eväitä asiakaslähtöiseen kehittämiseen tekoälyn avulla
15.1.2026 klo 16-18 Wanha Länsmanni, Mikkeli
Kiinnostaako oman palvelun ja tuotteen kehittäminen asiakasnäkökulmasta tekoälyä hyödyntäen?
Tervetuloa kuulemaan lisää asiakaslähtöisestä oman tuotteen/palvelun kehittämisestä, palvelumuotoilusta sekä tekoälyn hyödyntämisestä torstaina 15.1.26 klo 16–18 Wanhaan Länsmanniin ( Pirttiniemenkatu 10, Mikkeli).
Tarjoilujen vuoksi ilmoittaudu viimeistään 10.1.2026 tästä linkistä
Tilaisuudessa perehdytään oman palvelun/tuotteen kehittämiseen asiakasnäkökulmasta tekoälyä hyödyntäen. Saat konkreettisia keinoja huomioida asiakkaiden tarpeita palvelun /tuotteen suunnittelussa ja toteutuksessa.
Aiheesta alustamassa: Suvi Ripatti Mindhive Oy ja asiantuntijoina mukana Ville Venäläinen Mindhive Oy sekä Jari Somero Etelä-Savon Yrityskehitys Oy.
Kuinka hyödyntää palvelumuotoilua oman tuotteen tai palvelun kehittämisessä tekoälyn avulla
- Asiakkaiden tarpeiden ja kipupisteiden tunnistaminen
- Nopea prototypointi
- Palvelun/tuotteen käytön sujuvoittaminen
- Kuulet, kuinka tekoäly toimii hyvänä sparraajana ja ideanikkarina, kunhan pysyt itse peräsimessä.
Myyntivimma-hankkeen järjestämässä tilaisuudessa on myös mahdollisuus jakaa kokemuksia ja verkostoitua tuotteistusvalmennuksen yritysosallistujien kanssa iltapäiväkahvien merkeissä.
Eväitä asiakaslähtöiseen kehittämiseen tekoälyn avulla
Paikkakunta
- Mikkeli
Sijainti
Wanha Länsmanni, Pirttiniementie 10, Mikkeli (Naisvuoren uimahallin vieressä). Sisäänkäynti ja pysäköinti on sisäpihalla.
Asiasanat
Xamkin luotsaama Myyntivimma-hanke saa osarahoitusta Euroopan sosiaalirahastosta.
Lisätietoa: niko.arola@xamk.fi