Eväitä asiakaslähtöiseen kehittämiseen tekoälyn avulla

15.1.2026 klo 16-18 Wanha Länsmanni, Mikkeli

Kiinnostaako oman palvelun ja tuotteen kehittäminen asiakasnäkökulmasta tekoälyä hyödyntäen?

Tervetuloa kuulemaan lisää asiakaslähtöisestä oman tuotteen/palvelun kehittämisestä, palvelumuotoilusta sekä tekoälyn hyödyntämisestä torstaina 15.1.26 klo 16–18 Wanhaan Länsmanniin ( Pirttiniemenkatu 10, Mikkeli).

Tarjoilujen vuoksi ilmoittaudu viimeistään 10.1.2026 tästä linkistä

Tilaisuudessa perehdytään oman palvelun/tuotteen kehittämiseen asiakasnäkökulmasta tekoälyä hyödyntäen.  Saat konkreettisia keinoja huomioida asiakkaiden tarpeita palvelun /tuotteen suunnittelussa ja toteutuksessa.

Aiheesta alustamassa: Suvi Ripatti Mindhive Oy ja asiantuntijoina mukana Ville Venäläinen Mindhive Oy sekä Jari Somero Etelä-Savon Yrityskehitys Oy.

Kuinka hyödyntää palvelumuotoilua oman tuotteen tai palvelun kehittämisessä tekoälyn avulla

  • Asiakkaiden tarpeiden ja kipupisteiden tunnistaminen
  • Nopea prototypointi
  • Palvelun/tuotteen käytön sujuvoittaminen
  • Kuulet, kuinka tekoäly toimii hyvänä sparraajana ja ideanikkarina, kunhan pysyt itse peräsimessä.

Myyntivimma-hankkeen järjestämässä tilaisuudessa on myös mahdollisuus jakaa kokemuksia ja verkostoitua tuotteistusvalmennuksen yritysosallistujien kanssa iltapäiväkahvien merkeissä.

Tapahtuman nimi:

Eväitä asiakaslähtöiseen kehittämiseen tekoälyn avulla

Tapahtuman ajankohta: 15.1.2026, 16.00–18.00

Sijainti

Wanha Länsmanni, Pirttiniementie 10, Mikkeli (Naisvuoren uimahallin vieressä). Sisäänkäynti ja pysäköinti on sisäpihalla.

Asiasanat

digitaalisuus yhteiskehittäminen yritysyhteistyö

Xamkin luotsaama Myyntivimma-hanke saa osarahoitusta Euroopan sosiaalirahastosta.

Lisätietoa: niko.arola@xamk.fi