TAVOITTEET
KymiRing-elämyskeskuksen tapahtumien ja palvelutarjonnan kansainvälisen markkinoinnin menetelmien kehittäminen. Lisäksi kehitetään Kymenlaakson alueen markkinointiosaamista uusilla ja innovatiivisilla markkinoinnin osa-alueilla.
TOIMENPITEET
Hankkeen aikana järjestetään Xamkin opiskelijoille Hackathon, jonka tuloksista neljä parasta valitaan pilotoitavaksi. Opiskelijat pilotoivat ideoimiaan menetelmiä talven aikana. Lisäksi tehdään selvitys kansainvälisestä yhteistyöstä.
TULOKSET
- raportti toimivista, kustannustehokkaista tapahtumamarkkinoinnin menetelmistä
- ehdotuksia KymiRing-kokonaisuuden markkinoinnin menetelmiksi
- pilottikokeiluja ehdotuksista, tuoden tarkempaa tietoa vaikuttavuudesta ja kustannustehokkuudesta
- KymiRing-kokonaisuuden kansainvälinen markkinointisuunnitelma, huomioiden MotoGP-kilpailu kesällä 2019
- liiketoimintasuunnitelma uudenlaisia markkinointimenetelmiä tarjoavan yritystoiminnan perustamisesta