Hankkeen tavoitteena oli kehittää Kymenlaaksossa sijaitsevien matkailu- ja palveluyritysten toiminnan tueksi digitaalisuuden avulla toteutettuja, tarinallistettuja elämysmoduuleja.
Tavoitteena oli myös edesauttaa Kymenlaakson maaseutualueilla sijaitsevia yrityksiä täydentämään tarjontaansa ja toisaalta vahvistamaan asiakkaan kulutuskokemusta sekä digitaalisessa ympäristössä että ”offline”.
Hankkeen tuloksena syntyi:
- Kymiapp -elämysalusta
- Tammio -saariseikkailupeli
- Videosarja Game Plan by Tapio Pulkkinen
- Video Ruotsinsalmen taistelusta
- Varausjärjestelmä matkailuyritykselle
- Virtuaaliesittely matkailukohteelle
- 8 koulutustilaisuutta, johon on osallistunut yhteensä 172 toimijaa
- 2 opinnäytetyötä
Virtuaalielämyksillä kohti parempaa asiakaskokemusta tietosuojaseloste