Hankkeen tavoitteena on tukea nuoria kehittymään pelillisillä ohjaus- ja koulutusmenetelmillä ja vahvistamaan heidän työllistymistään.

Hankkeen tavoitteena on:

  • Suunnitella ja rakentaa yhdessä nuorten kanssa Hamina 1810 Työ ei koskaan muutu -peliin liittyvä nuorten
    työllistymistä kehittävä ja tukeva ohjausmalli.
  • Edistää nuorten työllistymistä avoimille- ja välityömarkkinoille sekä törmäyttää työttömiä nuoria ja yrittäjiä etsimällä
    piilossa olevia oppimisopimuspaikkoja.
  • Sitouttaa nuorten työllistymisestä kiinnostuneita yrittäjiä pelin ohjausmallin sisällölliseen suunnitteluun:
    työnantajanäkökulma.
  • Arvioida pelin ja pelillisyyden merkitystä nuorten työllistymisen edistämissä sekä työllistymisessä.

 

 

Voit käydä tutustumassa ja lataamassa Hamina 1810 Työ ei koskaan muutu -peliin alla olevasta linkistä.
♦ Summa hankkeen sivuston linkki

Hankkeen toteutusaika on 1.4.2020 – 31.3.2022.

 

 

Lisätietoja

Terhi Halonen
Projektipäällikkö
044 702 8429
terhi.halonen@xamk.fi

Janne Raunila
Ohjelmoija
044 702 8721
Janne.Raunila@xamk.fi

Miikka-Petteri Lesonen
Graafikko
044 702 8583
miikka-petteri.lesonen@xamk.fi

Voisit olla kiinnostunut myös näistä

Hamina 1810 pelin kuva. Kuvassa vasemmalla ja oikealla pelihahmoja ja taustalla Haminan raatihuone.

Summa - pelillistetty vertaisauttaminen...

Hankkeessa luotiin pelillistetty vertaisauttamisen menetelmä nuorten työllistymisen tukemiseksi

MATTI: Miesten matkat työhön...

Hankkeen avulla lisätään nuorten miesten voimavaroja, joiden avulla ylisukupolvista työttömyyden uhkaa vähennetään

Faktat

Waypoint: nuorten pelillistetty polku työelämään

01.04.2020 - 31.03.2022

Toteuttajat

Hallinnoija: Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu Xamk

Painoalat: Digitaalinen talous
Ammattikorkeakoulun tutkimuskeskus: Luovat alat

Asiasanat

Jaa sivu